16 нояб. 2011 г.

Світлофор


Ми повільно йшли алеєю старого парку, і велике листя платанів, повільно кружляючи, опадало на землю. Ми йшли, розгрібаючи листя ногами, а осінь золотими фарбами малювала етюди, які, в міру наближення до них, відкривали все нові несподівані ракурси, які, начебто, закликали, ще і ще раз насолодитися останніми днями чудесної пори перед зимовими холодами.
 
…- Так, напевно ти права, відповів я. Але у нас дещо різні з тобою завдання. Ти вчиш людей заробляти гроші. Я ж, тільки, абсолютно несерйозно, розповідаю дуже невеликій кількості мрійників про те, що їх очікує. І навіть не даю їм жодної надії на гідне їх мріям, майбутнє, на відміну від тебе. Ми в цьому стоїмо на різних позиціях. Я скептик, ти - оптиміст. І тобі, в цьому сенсі, легше. Тому, що ти оперуєш точними, можна сказати - математичними поняттями.  Я ж, - тільки припущеннями, заснованими на аналізі подій. І, через недостатність інформації, можу помилитися.  Тому, моя місія важча.
 
-Не зовсім так, сказала вона. - Я ж теж можу помилятися, економічна картина теж динамічна і змінюється щохвилини. Але я даю можливість об'єктивної її оцінки і, на цьому, - вміння вибирати правильні напрямки своїх устремлінь тим, хто працює в бізнесі. А від помилок ніхто не застрахований. Але це тільки частка від загального, того, що в кінцевому підсумку дасть позитивний результат. Так і в тебе. Розумієш, адже ми робимо одну і ту ж справу, але дещо в інших проекціях.
 
-Ну що ж, може бути, - я подивився на неї і запитав, - а чи не випити нам по чашечці кави, ти як? - Вона, про щось задумавшись, кивнула. І ми попрямували до невеличкого кафе, яке так доречно виявилося на нашому шляху, варто було лише перейти через дорогу. Ми стояли біля пішохідного переходу і дивилися крізь потік машин на двері кафе, в освітлених вікнах якого, хтось затишно сидів за столиками. А світлофор все ніяк не перемикався на зелений. 

-Ось так і в житті, подумав я. -Часто все залежить не від того, що ти плануєш, а від якогось нікчемного контакту світлофора, який ніяк не хоче вчасно перемикатися на зелене світло. А особливо, якщо у нього вже давно згоріло реле.

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Ratings and Recommendations by outbrain